INNALILLAH

Bismillahirohmanirohim,

28-01-2017 aku kehilangan insan yang paling kami adik beradik sayang. Pemergian mama sangat mengejutkan kami sekeluarga dan rakan-rakan arwah. Tapi kami sekeluarga redha dengan pemergian mama buat selama-lamanya. Mama pergi dengan tenang kiraan aku sebab kami adik beradik ada disisinya ketika dihujung nafasnya. Aku sebagai anak sulong arwah, sempat mengajar untuk mengucap 2 kali syahadah. Bahkan aku jugak sempat menjaga mama di awal mama dimasukkan ke hospital. Kami adik beradik sangat bertuah kerna mampu menjaga mama disaat beliau memerlukan kami. Mungkin apa yang kami lakukan itu, tidak mampu untuk membalas jasa dan apa yang telah mama lakukan untuk kami semua.

Mama, dihari pegebumian mama suasana sangat tenang sekali dan mengikut apa yang aku dan tok rancang. Alhamdulilah mama. kakak doakan mama tenang disana. Doa kami sentiasa ada untukmu, mama. Semoga kita dipertemukan kelak.


No comments:

Copyright@SEGALA YANG DISIMPAN DISINI HAK SIKECIK