Babe,are u okay??

Assalamualaikum,

"babe, u okay tak?" 

"mira, u must be strong! for ur sisters."

"Please smile my dear, we miss ur smile."

"Tolong kembali seperti mira yang dulu."


 Persoalan dan permintann yang kerap singgah ditelingaku untuk beberapa minggu ini. Aku bersyukur kerna punya teman yang masih mengambil berat tentang diri aku. Tidak pernah aku menyangka orang-orang disekeliling aku seperti ini. Hendak saja aku menanggis bahkan meraung sepuas-puasnya saat orang sekeliling aku meminta sesuatu yang aku belum pasti mampu lakukan untuk masa sekarang.

Kehidupan aku yang dulu sedikit sebanyak memberi impak kepada aku. Yang mana dulu aku selalu ceriakan orang dengan kenakalan dan usik-usikkan aku mampu buat orang senyum dan senang.Dan kini, mereka sedang cuba melakukan sesuatu untuk aku kembali seperti dulu. Aku juga rindukan kehidupan aku yang dulu. Tolong bagi aku masa untuk aku mengharungi dugaan dan cabaran ini. Doakan aku mampu harungi saat-saat gentir ini dengan adik-adik secara baik.

In sha Allah, semoga semangat dan kekuatan aku mampu kembali balik.

#alfatihahbuatmamasurayasaidin
#rindumamasurayasaidin
#semogamamasurayasaidintenangdisana





No comments:

Copyright@SEGALA YANG DISIMPAN DISINI HAK SIKECIK